Werken in Oeganda en Zambia - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu Werken in Oeganda en Zambia - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu
Werken in Oeganda en Zambia

Dag lieve mensen!

Zoals velen van jullie zullen weten vertrek ik morgen, 2 mei 2012, voor minimaal één jaar naar Zambia om daar te gaan werken voor het kleine ingenieursbureau WE Consult (www.we-consult.info).

Voordat ik naar de hoofdstad van Zambia, Lusaka, vertrek zal ik eerst bij Reinier Visser in Kampala, Oeganda langsgaan. Wij zijn samen in 2009 voor onze HBO-afstudeerstage in Mozambique geweest en hij werkt al bijna 2 jaar voor WE Consult in Oeganda.

Via deze website zal ik proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn ervaringen en belevenissen!

Veel leesplezier!

Stefan

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

Eerste weken Zambia

28 Mei 2012

Broodje Aap uit Kampala
Stefan

Voor de trouwe volgers van Stefan's Wereld Draait Door! In de aflevering van 2012 gaat de reis met Turkish Airlines via Istanbul en Kampala, Oeganda door naar de hoofdstad van Zambia: Lusaka! Daar zal ik in ieder geval het komende jaar gaan werken voor het ingenieursbureau WE Consult (www.we-consult.info). Groetjes!

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23251

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 02 Mei 2014

Werken in Oeganda en Zambia

05 Juli 2010 - 06 November 2010

Afl. 2: Matagalpa, Nicaragua

04 Juni 2010 - 29 Juni 2010

Stefan's Wereld Draait Door (Afl. 1)

Landen bezocht: