Afl. 2: Matagalpa, Nicaragua - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu Afl. 2: Matagalpa, Nicaragua - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu

Afl. 2: Matagalpa, Nicaragua

Als onderdeel van m'n Master-opleiding Int. Land and Water Management zal ik voor een gecombineerde stage met minor onderzoek afreizen naar Nicaragua, Centraal-Amerika. Ik zal hier de bouw van enkele ecologische waterzuiveringen voor kleine en middelgrote koffieboeren gaan coordineren. Tevens zal ik aan een stukje kennisoverdracht naar de koffieboeren zelf, en de Milieu-afdeling van de plaatselijke gemeente Matagalpa werken. Via deze weg kunnen jullie mijn werkzaamheden en hopelijk spannende avonturen weer volgen!

Recente Reisverslagen:

17 November 2010

Ya estoy llegando en Holanda

11 Oktober 2010

Cascada Blanca y muchos photos

01 Oktober 2010

Mateo & de Tropische Depressie…

29 Augustus 2010

Tussenstand na kleine 2 maanden

29 Augustus 2010

Tussenstand na kleine 2 maanden
Stefan

Voor de trouwe volgers van Stefan's Wereld Draait Door! In de aflevering van 2012 gaat de reis met Turkish Airlines via Istanbul en Kampala, Oeganda door naar de hoofdstad van Zambia: Lusaka! Daar zal ik in ieder geval het komende jaar gaan werken voor het ingenieursbureau WE Consult (www.we-consult.info). Groetjes!

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23247

Voorgaande reizen:

02 Mei 2012 - 02 Mei 2014

Werken in Oeganda en Zambia

05 Juli 2010 - 06 November 2010

Afl. 2: Matagalpa, Nicaragua

04 Juni 2010 - 29 Juni 2010

Stefan's Wereld Draait Door (Afl. 1)

Landen bezocht: