Stefan's Wereld Draait Door (Afl. 1) - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu Stefan's Wereld Draait Door (Afl. 1) - Reisverslagen van Stefan de Wildt - WaarBenJij.nu
Stefan's Wereld Draait Door (Afl. 1)

Inmiddels zit ik al ruim 10 dagen in Spanje; in Albaida in de provincie Valencia welteverstaan. Als onderdeel van m'n studie zijn we hier in groepen van 4 bezig met (fictieve) onderzoeken, maar wel met echte interactie met het water, land en de lokale bevolking en hun percepties over het water en land gebruik hier. Op deze blog zal/hoop ik wat indrukken te geven dmv korte verhalen en foto's!

09 Juli 2010

Valencia, tapas, watermeloen en het dolfinarium

15 Juni 2010

I went to Spain and all I got was this lousy rain
Stefan

Voor de trouwe volgers van Stefan's Wereld Draait Door! In de aflevering van 2012 gaat de reis met Turkish Airlines via Istanbul en Kampala, Oeganda door naar de hoofdstad van Zambia: Lusaka! Daar zal ik in ieder geval het komende jaar gaan werken voor het ingenieursbureau WE Consult (www.we-consult.info). Groetjes!